Friday, November 5, 2010

~...bila la aku mok timak gaji...~

~.....hidup tanpa uit....~
....bingung palak ku bila gaji lom masuk2 g tok....byk g hutang yg menanti pembayaran drpd aku...c pande juak aku aher2 timak tok...bingung2...mok mamam nyaman2 pun da terpaksa dikawal...aku mok mam mcd..main bowling..tgk wayg...beli baju, beli jeans ..beli heel..apa g oooo...byk g ku mok eh....p cda uit tok...cukup2 mkn jak tgl..minyak keta g....bulan tok aku akan genap 23 thn...hohoho...pa yg ku mok lam hidupku kinek oooo....apa hadiah nok paling best utk dimintak???bear aku da byk...ada idea ka...adoi2...ngintuk juak aku rupanya....hohoho.....

Labels:

2 Comments:

At November 6, 2010 at 7:16 AM , Blogger Tengku DatOk Ejam said...

hehehe..ahe trimak?? coba lh smpan dwit pkey masa dpn..:P

 
At November 6, 2010 at 10:42 AM , Blogger jueiyna said...

uit k masa depan da simpan..n uit a ckan di kaco walau suntuk gney pun...juz uit masa skang yg kmk blanja..hohoho...ktk..beli ngan mek heel..hohoho...sukati kmk jak mintak tok..hoho

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home