Sunday, November 7, 2010

....HanYa TinGGal $ejaRaH.......

.....kenangan...demi kenangan..membuatkan aku lbh menderita bila mengingati suma ini...teman2 ku pula ada yang happy...ada yang bermuram..aku???...kejap happy..kejap berduka...y suma tok berlaku??mungkin salah daripada aku juak...aku yg menentukan utk happy..aku juak yang menentukan utk sedih...kadang2...kt c sedar yang apa yg kt polah...ada yg menggembirakan org...ada yg akan menyakiti hati org...sebagai manusia...aku pasti cda sapa yg perfect...but we try become the best person ryte....aku..apa yg ada pada aku kinek???emmm....ntah la...aku pun c tauk juak..kawan aku ada pesan....jgn terlalu sedih sekiranya tgh sedih...try kawal emosi...jgn sampe memudaratkan kesihatan...bena kata kawan aku ya....gara2 terlalu edih aku sakit...n skang bdn pun da jd kurus kering..apa mok jadi la oooo...kadang2 mcm sia2 jak kt sedih utk sesorang...p seseorang ya c menghargai..wajarkah gya???...aku patut berpk secara waras...bkn nya terlalu mengikut emosi...bena c??...kadang2..org sekeliling kt yang byk membantu kt...p kt c sedar gara2 kt terlalu sedih n hanya ingat akan seseorang itu...aku ingin mengubah cara hidup ku....tidak terlalu bersedih...n berfikir secara waras..hoho...c rugi kalau aku berubah..malah ya akan memajukan diri aku sendiri juak....juz habit aku nok suka minum cola ya...ada payah kit aku nak buang...hohoh..dr aku tamat skool dolok..nang terlalu payah mok buang habit tok..isk2...riso aku...hohoho...p bkn main jak aku riso...c jauk aku berubah...heran aku...hohoho.....adoi..adoi...hohoho....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home