Monday, November 8, 2010

...SinGle o DouBle......

......ku menangis....hoho...perlukah???...standard la ya nak..lam hubungan ada kala happy...ada kalanya duka..hoho...pa leh wat nak..da nasib aku...hohoho...p cpa...masih ada masa lg...maybe nya bkn yg terbaik utk aku....n aku bkn yg terbaik utk nya....ne la tauk nak...disebalik kisah mcm tok..aku akan jumpa lelaki nok bena2 memahami aku...menyayangi aku...menerima aku seadanya...setia ngan aku...c akan sesekali curank ngan aku..n c akan berbohong ngan aku....aku hanya sayang owg yang syg aku...n bkn hanya aku yg syg nya....aku cmok rasa diperguna atau dipermainkan..atau hanya sekadar menemani...biarlah aku merasai nikmat sebenar apa itu cinta....hohoho..cali juak ayat aku pg2 tok...aku perlu tabah....n aku c akan merayu lg...hati ku da penat..n aku lepaskan nya...lepas selepas lepasnya...tanpa menoleh kebelakang lg...yg lepas biar lah lepas..usah dikenang lg..hohooh...aku harap kali tok aku tabah ngan segala dugaan tok...syg mmg syg..p tiada guna mun c dihargai...mun nya jodoh aku..jauh gney pun...pasti mek 2 akan kembali...hoho...jodoh ALLAH yg ten2kan...biar masa yg menentukan jalan  ne yg patut mek 2 lalui..harap2 sum berjalan ngan lancar...hohoho...selamat tinggal Ariey..moga ktk jumpa insan yg lbh sesuai n bait dr kmk...may Allah bless ur Happiness...:)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home