Friday, November 12, 2010

~ku winduw nya~

~...hohoho...aku kuatkan hati cmok msg mulakan msg ngan nya...p lam masa yg sama...aku winduw ngan nya...n aku happy nya msg aku lok....mula2 ku jual mahal..p mun da sampe 3 msg skali dihantar nya...dah ya msg majuk2...c juak ku kepang hati..kali ku g syg ngan nya...marek...ku ada happy ckit..even hati ku lom ready mok bertentang mata ngan nya..p hati ku meronta2 mok tgk nya...nang winduw alu....c penah ku rasa terlalu winduw kdak tok....pdhal dekat jak di miri tok..hoho....marek ku g anta uit rah umah nya...degup2 juak rasa hati...p c lamak..c sampe 5 minit pun...c lepas winduw ku ngan nya...then nya msg..."kenak cmok lepak ngan mek?"...bkn cmok dear..lom ready mok berdepan ngan ktk as kawan....n aku ada juak padah..aku takut susah ku mok lepaskannya...then nya balas..."ya g bgs..."...apakah yg bgs nya??hoho...then ku jawab la..payah ktk mok cr br lak....n nya pun balas..."....ae..mun ktk ada..agk la bez..lpaz juak windu mek ngan ktk..".....happy ku baca msg ya...hoho....marek ari happy ku....lekak 4 hari c jumpanya...aku ada juak terpk mok turn balit ngan nya..p aku takut...aku akan sakit g...c sanggup juak aku....cpa...mun ada jodoh..c ke cney juak..ne la tauk time besday aku lak...ada owg approach ka...hoho..p lom ten2 juak aku trima...hoho..coz hati ku g ngan nya..lupak nak mintak balit...hoho...:)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home