Friday, November 19, 2010

~bila hati sudah gelisah~

Bila cinta kini... Tak lagi bermakna.... Yang ku rasa kini...... Hanyalah nestapa.... Di tinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan... Manisnya janjimu.... Dan ku sambut itu... Dengan segenap hatiku... Bila engkau pergi
Tinggalkan ku...Hilangnya cintamu..... Menusuk hatiku.... Hingga ku memilih.... Cinta yang fana....Perginya dirimu... Merobek jantungku..... Hingga ku terjatuh.... Dalam harapan.....Hilangnya cintamu.... Menusuk hatiku..... Hingga ku terjatuh..... Dalam harapan.... Dalam harapan
.....aku terjatuh....terjatuh dalam sayang cinta mu...yang membuatkan aku leka...membuatkan aku tidak tahu menilai..membuatkan aku sedih...dan juga membuatkan aku happy....kenapa suma ini terjadi kepada ku... dimana salah ku....dimana betul ku...dimana janji mu...dimana kepalsuan mu...mengapa..mengapa..perlukah diungkap suma ini???...yang lepas biarkan ia berlalu....usah dikenang...majukan diri ke hadapan..mengapa perlu membiarkan diri ini dibelenggu kisah2 lalu yang hanya membuat ku rasa sakit..parah..duka??....ingin ku kembali masa kt bersama...p ingin ku elakkan juga bila kt bersama...dalam sayang ada keraguan..dalam cinta ada kepahitan...x mampu lagi ku ungkaikan...namun..ku akui..ku masih sayang dirimu...aku belum mampu melepaskan diri mu..belum..aku belum bersedia...sgt x bersedia...perasaan ini yang membuatkan aku masih bertahan sampai sekarang..aku x mampu mengelak dari mu...semakin aku mengelak...semakin dirimu mengejar....apa yang patut aku lakukan dikala ini??..siapa yang patut menerima siapa..??....

Labels:

2 Comments:

At November 19, 2010 at 11:33 PM , Blogger Tengku DatOk Ejam said...

Jue,embak sba k...boh kta pts asa..ya jak mek mampu pdh...n pa nok prnh mek pdh ngan ktk..boh ktk lupak....

 
At November 20, 2010 at 8:16 AM , Blogger jueiyna said...

yalah..p mek takut lak...kmk makin cda rasa g ngan nya..syg ya mmg syg...p perasaan luv lak makin kurang..c bez juak..jelez mek da makin kurang..mcm seolah2 mek da mok lepaskannya..p bkn kinek..aduyai...ingat mek suma pesanan ktk ya...thanx my prenz...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home