Sunday, February 27, 2011

~..saat diriku terlalu merindukanmu...~

.....sukar utk aku luah isi hati kepadamu.....namun, semakin aku simpan, semakin resah dihati ini....semakin gelora rasa hati ini......
"kmk sayang ngan ktk"..."kmk rindu ngan ktk"...
izinkan aku sayang..menyentuh perasaan mu.....
biar gelora cinta semalam...
izinkan aku sayang..merinduimu selalu...
biar bergetar nalurimu....
.....kmk rindu alu2 ngan ktk....mek syg alu2 ngan ktk.....kenak..kenak kt mcm tok???...kenak kt c mcm dolok..??...ne suma janji2 taq...syg2 taq kat kmk.....ktk padah taq syg kmk..taq rindu kmk....p kenak kt mcm makin berjauhan???kmk rindu mok tangga taq...kmk rindu mok dgr sora taq...kmk  rindu mok dgr taq panggil mek cyg..mek rindu mok ngadu ngan taq...mek rindu mok guro2 ngan taq..kmk rindu mok manjak2 ngan taq....kmk rindu berpimpin tgn ngan taq..mek rindu pelukan taq..mek rindu suma ttg taq...mek rindu saat 26.09.2010...kmk rindu....kmk terlalu rindukan taq.....jgn pergi jauh dr kmk....kmk c sanggup kehilangan taq...kmk lom mampu utk hadapi rasa tanpa ktk disisi kmk....pulanglah......pulanglah sayang.....tanpamu...siapalah aku....engkaulah sayang ku...tiada dua nya.....engkaulah yang satu......
                                  

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home